23e december

och jag har inte haft en tanke på att det är dagen före doppare dagen, känns konstigt att inte vara med familjen på jul. Som om att jag hoppar över ett år i kalendern. men men..vi har lite planer på bbq i trädgården på em o sedan gå ut för några drinkar..låter mysigt. men der blir ju den 25e eftersom det är så man firar i us..
---
dem två senaste dagarna har jag spenderat med katie i diverse smyckes affärer. alltså här finns det hur mkt som helst, miljonera olika pärlor i alla former, kedjor, läderband, hållare, berlocker u name it. allt. har sett min kära lisa karlsson framför mig hela tiden gått bananas i dessa butiker :) du hade älskat det lisa!
---
svar till emma; nej jag har tyvärr inte sett något paket ännu, pepparkakorna köpte jag här. hoppas verkligen att det kommer fram :) men man vet aldrig hehe
---
nu fyller dem upp badtunnan där hemma inför den traditionella bastudagen. hade varit trevligt att vara där med hela goa släkten men har det rätt gött här med, Ill be back next year..om jag nu befinner mig i sverige då.
den 23e december för två eller tre år sedan
brukar få tomtebesök :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahah jaaaaa jag hade ÄLSKAT det !!!!!! GOD JUL på dig sofia!!! massa Kramar!!

2010-12-23 @ 23:18:53
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0