Lucia

Idag, den 13e december är det bestämt lucia om jag minns rätt.
Det är en av dem där mysiga stunderna på Sinclair när alla samlas, tända ljus o lyssnar på skönsång framfört av musikarna.
Då är det också ett år sedan farfar lämnade oss för att vila i frid.
<3
farmor & farfars alla barnbarn o barnbarnsbarn
haha jag ser ut som en kines med mina svullna ögon,
för typ 17 år sedan såg det ut så här
hihi små o oskyldiga
....................
nu ska jag äta nasi campur för ca 6 kr
en bra deal
en dålig deal var min dator, apple kan bajsa på sig. dem ersätter inte "kosmetiska detaljer".
nehe, okej, jag ska ha en lös botten på datorn då. smart där..
eh..nu vill jag köpa en beanbag som jag kan chilla i på mina balkong!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0