Nyårs afton

Sitter i Bali på ett café, äter amerikanska pannkakor till frukost och hör svensk musik a la Ace of Base i högtalarna.
Har spenderat de senaste dagarna i sängen. Har fått öroninfektion, igen. Bara på ena örat denna gången så det är lite lättare att sova den här gången. Lite typiskt att min favvo sida är den jag inte kan ligga på dåå :P
Men nu är febern borta, o svullnaden har lättat enormt mycket så nu kan jag öppna munnen o äta lite. Underbart :)
Så i kväll finns det inget som hindrar mig, nyårs afton ska firas!
Hoppas jag kommer ihåg att jag faktiskt har en kamera som ligger i väskan hela tiden. då kanske jag kan bjuda på lite bilder i morgon..

Gott Nytt År
Allihopa
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0