potatiss

Emma! hash cake i detta fallet är typ som en potatis kaka :) mkt god.
har aldrig provat den andra varianten, har du?

om 3 timmar ska jag på lyxig massage i 1,5 h med varma stenar o grejer :)
skitväder idag.
storm i natt. vaknade av att balkong dörren blåste upp, den stod på glänt. löv blåste in, handdukar o papper blåste runt ute på balkongen. o det har inte slutat regna än..
På nyår blir det förhoppningsvis beach party, dem brukar vara bra  :) bara 4 dagar kvar..tiden går fort!
Om det inte regnar allt för mkt om en stund så ska jag shoppa lite, bla en handväska, plånka, bikini o hör o häpna- ett paraply! :P
en fågel viskade i mitt öra - Californien i maj. sweet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker de har väldigt passande ord där nere..så hasch är alltså potatis, alltid lär man sig något.

Har smakat på potatis men inte det andra!

californien i maj..låter som om du är och snart skla vidare till andra paradiset ;)

2010-12-28 @ 17:30:23
Postat av: emma

tycker de har väldigt passande ord där nere..så hasch är alltså potatis, alltid lär man sig något.

Har smakat på potatis men inte det andra!

californien i maj..låter som om du är och snart skla vidare till andra paradiset ;)

2010-12-28 @ 17:30:39
Postat av: emma

så hasch är alltså ett annat ord för potatis, de har jag smakat på..alltid lär man sig ngt!



kommer du fira in året innan eller efter oss?

californien i maj, från ett paradis till ett annat ;) pusss och kraaam

2010-12-28 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0