sluta deppa

det lät så tråkigt, så jag kan ju berätta för er hur jag har förvandlats till en hippie.
håriga ben, lallar runt utan bh..lr bikini. idag har jag en svart top och jeans shorts, endast. o trosor då..så långt har det inte gått..än haha har inte använt ett par skor på evigheter, äter med händerna..men börjar väl växa in i kulturen ;)
väntar på att dave ska snacka klart me sin mami, för då ska vi gå till bestest cafe o käka chicken kebab.
1. vad tänkte dem när dem kom på det namnet, låter liiittee..ja vad ska man säga, töntigt
2. chicken kebab är nog inte vad ni tror att det är, inte som kebab i sverige. utan grillspett med kyckling, paprika, champinjoner, lök mm..serveras med ett smakrikt yellowrice o en fräsch grönsallad.mumma!
MEN misstolka mig inte nu..för ack vad gott det hade varit med en Riktig kebab a la Pingvin, eller kebabpizza. :)
eller mormors köttbullar
eller vad som heslt som mamma lagar, bortsett från när hon ska envisas med att röka all sik pappa fiskar.
porterstek!! eller nybakat gott bröd o en kopp the..mamma kan hon!
mat mat mat..
funderar på tattuering
bensin är billigt som fan, full tank på min lilla moppe (Mio Yamaha för er moppenissar som vet hur mkt en sån fyller) kostar 10 000 vilket är ca 7,50 svenska riksdaler. betalade samma summa för min lunch idag.
ett kylskaåp kan du få för 1,3 miljoner,, vilket är typen tusing. Snälla tomten!!!!!!!
ne nu får han komma, 15 mins tops sa han, yeeah right!!
hörs imorn
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0