Sophie

är nya grannhunden. tänkte ta en bild men hittade inte kameran.
en liten söt valp som vår granne,väldigt trevlig tjej,tror hon är från aussie, hittade övergiven så hon adopterade den.
ööhh..ok. vad ska du göra när du åker hem?! jaja, den är söt men ganska irriterande.
när som helst börjar de regna. igår slog alla rekord. åskade så det skakade i marken o regnet piskade i timmar. så jag låg inne hela kvällen...
hej o hå vad glad man kan va

I morgon är det tredje advent, en vecka kvar till jul och det är mer o mer julstämning på ön.
Känns ändå inte som jul men det är faktiskt mysigt när du hör julmusik i högtalarna o ser dem fint klädda granarna i affärerna. Hemma hade jag bara varit sjukt irriterad efter x antal timmar på torp letandes efter julklappar o höra samma låtar om o om igen..men i år uppskattar jag det faktiskt :)
solnedgång i Medewi
för övrigt kan jag ju berätta att de låtar som nöts sönder mest just nu på uteställen är rihannas alla hits, spec hennes nya låtar o like a G6
Kram
/ Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0