Tofu

Har någon hört talas om scrambled tofu, inte jag iaf, tills idag.
Till frukost blev det tofuröra, stekt potatis som egentligen skulle vara pumpa o någon slags bladspenat.
Inte min typ av mat men det var skit gott :) fast inte dem gröna bladen :P
katie beställde med seaweed istället. fy fan tänkte jag..det gillar jag inte..
men det visade sig vara typ stekt men majs o grejer..så det blir det nästa gång.
seeer niii. ser ni vad jag håller i handen..
just d. pepparkakor. made in sweden.
fatta vilket lyckorus jag fick inne i affären.
inte för att jag älskar pepparkakor, dem är ok..för att det är julstämmning o för att dem fanns till försäljning
inne på bintang market, cool.
......
efter brunch åkte jag tillbaka till PC MAx där jag fick veta att dem inte kan laga min dator eftersom apple inte ersätter kosmetiska artiklar. har funderat lite på vad jag skulle göra och bestämde mig för att följa deras råd.
Så nu har jag a plastic cover på min lilla kära bebis. känns bra o var inte allt för dyrt (för att vara apple)
har även ett skydd över tangenterna nu viket gör det lite klumpigt att skriva, men jag vänjer mig nog.
så datorn blev tvättad o fick sina skydd, känns som ny :)

Kommentarer
Postat av: emma

trodde att svenska pepparkakor innebar att ett paket från sverige hade nått till dig, men så är inte fallet eller? hoppas!

2010-12-22 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0