mmmmango

såg precis en volvo för tredje gången på denna ö, finns stor chans till att det var samma v70 som jag såg sist gång. men blir lika förvånad varje gång..
sitter på donken o surplar i mig en Mango frappe, mycket god. Dave surfar o nu började det dugga.
fick ett medelande av mamma på fb efter mitt senaste inlägg som sa, tattuera dig inte utomlands/ma
hahahaaa kort och rakt på sak
fick även en reaktion från dave, han skulle gärna vilja prova svensk kebab eller svenksa köttbullar. eh hur kan du..va? jo google translate är häpnadsväckande :)
han översatte hela inlägget o jag var tvungen att kolla hur det blev, men faktiskt så översattes det ganska bra. stämde nästan alltihopa.
har inga bilder att bjuda på, minns inte när jag hade uppe kameran sist. är kass på att ta kort, men har väl inte direkt haft något att fota.
imorgon ska jag bege mig till denpasar o få min dator fixad. spännande o ser hur det ska gå, o hur dyrt det blir. det var det kylskåpet, skit!
...
har inte flyttat än :( har kommit massa saker i vägen hela veckan. men kanske ikväll så ska vi hyra en bil o flytta alltsammans som jag så duktigt har packat ihop. jag funderade på att ta en taxi o fixa det själv men kom på att då måste jag bära allting upp till andra våningen där rummet är alldels själv o det orkar jag INTE haha
helt otroligt vad mkt grejer man kan samla på sig under några månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0