Min 116:e dag på Bali

pratade me mamma hela natten, är helt slut idag.
hon har/ska skickat en paket med lite smått o gott och ville veta vad jag ville ha
som tex knäckebröd, mjukost, nyponsoppa och lösgodis :)
även ett par jeans, tog inte med mig några o det kan faktiskt var skönt ibland
precis som min regnjacka som jag inte heller tog med
dum som jag är, jag vet ju hur mkt det regnar under denna årstiden.
nyinflyttad o nöjd
......
spenderade dagen på stranden
det är så kul o bara ligga o titta på folk
tex, en brud ville gärna visa upp sig så hon tog en promenad längs strandkanten topless
minitrosor, jättestor handväska och ett ansträngt leende
synd bara att hennes bröstoperation var av den mindre lyckade sorten
men hon såg nöjd ut
.....
ska nog köpa mig en film o lägga mig i min sköna säng
jag e trötttt
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0