where to go?

Det börjar bli dags att erövra nya länder. Men det är svårt att göra en resplan när jag har så många alternativ, hela världen typ :) Borneo, Cambodja, Malaysia, Vietnam, Thailand - Bangkok, Laos, Indien, Australien..det är mina önskemål..ska bara se till o få ihop det!
Snart får jag träffa Ida, hon börjar närma sig varmare breddgrader..så om någon månad eller två så kanske vi ses :) Ser väldigt mkt fram emot det.
Ana har kommit tillbaks, hon var här här precis när jag anlänt till Bali. En jätte go tjej från Spanien som dessutom blir min nya granne ..kul!
Bobby posar framför min cam o jag var bara tvungen att retas lite :)
Igår kväll
hade vi mysig BBQ, tända ljus, musik o goa vänner. Vi satt o berättade historier för varandra. Mina historier från Sverige skiljde sig liiite granna från de andras amerikasnka. Sverige är så litet och oskyldigt, speciellt Uddevalla. Där händer det ingenting jämfört med LA och NY. Men mina småstads berättelser underhöll allt dom med :)
Jag har varit så duktig o hållt mig från att öpnna julklappen som Marielle hade me sig hemifrån att jag nästan glömde bort den. Men oj vad glad jag blev..tack mamma super gulligt o genomtänkt :) Och tack för alla pengabidrag kära familj o mormor..ni är bäst!
Av Dave fick jag ett presentkort på "det fina spa:t" som är aningen lyxigare än de andra. Det ska jag spara till en regnig dag, för då finns det inte mycket att göra.
Av mig fick han ett par nya bordies, han blev superglad. Har haft en jätte bra Jul, över mina förväntningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0