Ågren

Jag har inte dansat inför publik sedan år 2008.

Vi vet inte om vi ska stå på en scen eller bara i ett litet bås, ni vet sådan man har på mässor.
Om det blir en scen, hur stor är den? Kommer det vara fler hårmodeller på scenen samtidigt..a fyy asså.

Men men..jag vet ju att jag o Ida kommer ha jävligt roligt. Igår käde vi att varsin vattenflaska med valfritt innehåll skulle vara en bra ide, det känner jag fortfarande idag.



- Vi ska ha på oss dem här byxorna och någon top med deras märke på.
- Dem hade som önskemål/förslag att vi skulle dansa till Limp Bizkit- Rollin
- Framförallt ska vi förmedla attityd, då det är hårprodukternas namn.



Jahha! Låten kan ni glömma tänkte vi.
Vad är det för stil dem vill ha liksom. Kolla in videon bara.
Tänk då om vi skulle stå i ett litet bås med en sådan låt.
Istället blir det den här låten



kass video men skön låt
ne nu ska jag fortsätta träna här i köket.
restren av dagen blir med mormor
ska skjutsa henne till tandläkaren
och sedan får jag väl stanna för lite mat
och tro mig, då har nog hela dagen gått
allt går väldigt långsamt med damer över 80 bast.

Ha-de-gött-hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0