Jobbar på min framtid

Sitter här fyller i bokföringsblanketter. Flyttar ju som sagt till Halmstad när jag kommer hem från Cali. Kan även berätta att jag ska jobba på Gina Tricot med alla min halmstadvänner. Det ska bli hur kul som helst. Halmstad är en rikgtig sommarstad, vet redan nu att det kommer bli en härlig sommar!
Har aldrig i mitt liv sett fram emot ett jobb på det sättet som jag gör nu. För jag Vet att det kommer bli roligt. Livet kommer va en fest, precis så jag vill ha det.
Tack världens bästa Kinsa som ordnat så bra för mig.
Det är så att jag lovade Kinsa, att när jag nu kommer hem från mitt resande skulle jag flytta till Halmstad. Hon såg till att det blev så, hon är så fin.





Nu kan jag ju inte lova att stanna där så länge men sommaren o en bit in på hösten ska jag väl hålla mig kvar åtminstone.

Alla borde ge sig ut i världen, var som helst.
Åk själv, det är bäst. Man träffar så mycket människor.
En del bara en kort stund, en del blir vänner för livet.
Vilket som, så bär man med sig erfarenheten.
Alla man träffar påverkar en mer eller mindre.
Bo i Indonesien ett halvår är det bästa jag gjort.


Katie, en nära vän på Bali.
Hon är 24. Drog till Thailand för att undervsia engelska för lite mer än ett år sedan.
Efter det skulle hon ta en liten "semester" till Bali. Nu har hon snart varit där i ett år.
Vi skypade när jag nyss kommit hem. Jag var depp och ville bara här ifrån.
Hon sa;
- appreciate the time you're home with your family and loved ones,
cuz you never know how long youre stayin...or how long before u get to see them again
- yeaa, this is only the beginnig!


När jag var yngre tänkte jag alltid att jag ska resa runt och se hela världen.
Jag känner fortfarande likadant. Suget i magen av att bara ge mig iväg o andas in omvärlden.
____
Just exakt nu ligger suget i en morotskaka som jag ska baka.
sedan åker jag till trollis. ska försöka repa lite innan hårmässan til helgen.
vår danssal blev bokad så det får bli idas garage, hurrey!



Är så lycklig lottad som har så underbara vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0