Min Min Sushi

Första sushin från favvo stället sen jag kom hem åt jag ikväll och för första gången åt jag med pinnar. Alla 10 bitar förvånads värt bra!! oj vad mätta vi blev. Jag o mamma har mys kväll a la svennson svensson framför tvn, minus sushin då, skulle väl vart tacos för full pott på den.
Och nu vet jag varför jag aldrig spenderar en fredag kväll hemma framför tvn. Inte för att det är så fruktansvärt att spendera lite tid o lugn o ro med min kära mor, för det är väldigt trevligt.
Men vem orkar tvinga sig igenom program som Så ska det låta, Talang och 101 sätt att åka ur...blablabla.


Jag o Mami på Arvika festivalen 2010

Sedan gick Charlie Wilsons war på ettan. En film som jag sett x antal gånger på Bali. En bra film att somna till. Låter som om den är lame men det är helt ok. Faktiskt bättre än ok! Det var väl Dave som gillade den lite mer än jag, men det var också han som varje kväll ville se på en film att somna till.
Nu får jag fotmassage. skönt skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0