shufflin'

jag vet, jag är typ sämst på att uppdatera. och det märks för om man kollar på besöks statistiken så är det skit många träffar dem dagarna jag uppdaterar dåligt. alltså ni går in flera gånger om dan för att se om det har hänt något. det är ju smikrande men samtidigt trögt. för alla ni där ute, ni är ganska många men man hör inte ett ljud från er,
vad ska jag skriva om då?!
det måste ju finnas något som ni vill läsa om, vad är intressant i mitt liv egentligen. o större delen av er känner jag ju inte ens för så många kompisar har jag verkligen inte.


det kanske är min sjukt grymma musiksmak som lockar

Kommentarer
Postat av: Jessí

Hello coooling!



Kul att läsa din blogg:) Undrat hur du har det och vad du gör nu. om du är hemma. Johannes skulle ut till högsäter och jobba idag så jag tänkte på dig i morse. Är du hemma på kusten eller kommer du åka bort snart? Saknar dig på jobbet. stora kramar

2011-04-27 @ 08:58:03
URL: http://www.jeszsica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0