Tacksam

Det är ett fint liv. Jag har det så himla bra. Visst jag har jobbat och slitit hårt för det jag vill ha men hade aldrig klarat det utan min fina familj och underbara vänner.
Året som gått har jag bott på Bali under 7 månader + att jag har sett massa ställen runt om. Time of my life!
Kommer hem fattig och arbetslös till en familj som tar hand om mig till 100 % och vänner som är helt fantastiskt bra och gör det värt att vara tillbaka hemma igen.
Snart drar jag till Cali med Ida, en av dem bästa. Kommer bli huuur bra som helst. Längtar så jag dör.
När jag kommer hem skyndar jag ner till mitt nya hem i Halmstad hos Kinsa som är en annan av de bästa. Ser fram emot den bästa sommaren hittills i mitt liv.Hon fixade tom jobb åt mig innan jag kommit hem, känner mig wanted :)

Sedan får jag se hur länge jag blir där, tills jag sparat ihop pengar till mina nya äventyr. Och då vet jag inte hur länge jag blir borta. Älskar det resande livet. Man måste prova -  once bitten, forever smitten ;)

- Vänner och minnen för livet -

love

I morgon ska jag jobba på Fridaskolan igen vilket faktiskt är jätte roligt. Är väldigt tacksam att dem vill ha mig och att jag får jobba så mycket där med alla härliga barn och goa fröknar.
Nu måste jag få ihop alla planer över helgens bravader.
Denna helgen blire Jönköping o Ida fyller, fullt ös!
Caio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0