the show goes on - lupe fiasco

3 bra saker.
ska snart skypa med min babe.
- har fått mitt paket som jag postade från Malaysia den 21 januari. hade tappat hoppet men fan vad skönt.
har blivit en hel del kläder-, ett par converse + massa andra skor- o en 4-årings present rikare :) På avin vart det     stämplat "Sveriges viktigaste paket". Den såg datagjord ut :P haha skitkul! Måste ju vara mina gamla
arbetskamraters sätt att retas. Har ju ringt o grejat för råkade ju skriva lite fel adress också :) Eller så var det bara   sveriges viktigaste helt enkelt.
- Har planer för varje kommande helg fram tills jag åker. Full fart, o jag älskart!
Till helgen blir det förmodligen Trollhättan. Nästa helg är det påskkalas o syrran blir 18 o en massa kusiner fyller   också år. Helgen efter det blir det valborgsfirande i Jönköping. Helgen efter det är det 20 års kalas i högsäter       för två galningar. Sen blir det perfekt en helg över för att åka till min älskling i halmstad. Sedan komer helgen       då jag fyller hela 22 och firar röven av mig i San Francisco :) min babe kommer också ta sig dit från San             Clemente.
En av de bilder vi tog i fredags kväll för Klubb Enkelt i Jönköping.
Johannas (tjejen till höger) kille har blivit med klubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0