tidig morgon

vaknade 07.03 idag och kund inte somna om.
Så tillslut gick jag upp o satte på morgonpasset i p3 o tog disken som var kvar sen igår. Det är så skumt att alla kan sätta in i diskmaskinen efter sig utom min pappa o bror. helt otroligt. dem kan bara inte. man måste stå där exakt när dem sätter ner tallriken på bänken o säga till dem för att det ska hända. märkligt fenomen.

min räddning på morgonen

snart bär det av för storhandling inför helgen. jag o mamma satsar på att vara på torp tidigt så vi förhoppningsvis slipper den värsta rushen. jag var där en sväng med syrran igår och det tog 13 min så hade jag fått huvudvärk. jag hatar torp.

btw mamma är ledig idag o hon har suttit i tel sedan hon gick upp ur sängen, hennes jobb tel ringer konstant. ledig??
fan måååste byta till sommardäck idag så jag kan köra min bil..visste ni att det är 1600 per däck i böter, ajajajaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0