Child on a leasch

Såg det för första gången i Cali med Dave. En unge var skitsur på farsan o sprang allt han kunde, han trampade o trampade men kom ingen vart. Jo för hans pappa höll ett järngrepp i selen som satt på honom. Jag o Dave bara stirrade på varandra, o konstaterade att 2011 så behandlar man numera sina barn som djur, man sätter koppel på dem.

Här om dan såg jag samma sak på Gina, barnkopplet har nu kommit till Sverige. Detta är enligt mig helt sjukt. Titta bara! Jag har inga egna barn som alla vet, o kanske vissa föräldrar skulle påpeka det om jag visat mitt missnöje till denna nya trend. Ja, jag vet att barn springer runt massa. Men jag skulle aldrig sätta ett koppel på barnet..ojoj människan blir latare o latare..när jag väl får barn så kanske dem får äta från skålar på golvet.

Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0