Dunderkur

Igår kväll, si sådär runt 22.57 kom min kära moder in till mig där jag satt med min dator. Hon hade med sig en shot, varsågod! drick! Jag kollade med stora ögon på henne, vad är det??
Det är Jäger och nån droppe an denna tjolahopp-natur-medicin (ingen aning om vad det var).
Pustandes nekade jag, shotta så här vid elva tiden, i nyktert tillstånd på en torsdag. Måste ju smaka skit. Men hon gav sig inte så jag tog den.
I morse vaknade jag för första gången på länge utan känslan att ha blivit överkörd av en lastbil. Helt underbart!

Så jag antar att farfar haft rätt i alla år, han erbjöd alltid whiskey eller lite absolut. Som 9-åring trodde man ju att han skojade, det gjorde han inte..han vara bara hardcore. Vi barnbarn har aldrig tackat ja till erbjudandet dock. Vågar självklart inte stå för vad brorsan gjorde med erbjudandet.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Di äldre vet bäst....... så e´de bara, Gilla läget o ta en sup. SKÅL!!!!

2011-08-26 @ 16:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0