livet fortsätter antar jag

Jag o Ingvar har pratat och kommit fram till ett beslut, vi har gemensamt bestämt att det antagligen inte kommer funka. Han bor ju i Schweiz, jag bor här. Han tyckte det kändes konstigt att hans barn var gamla nog att vara mina föräldrar, hade inte riktigt samma musiksmak och hemtjänsten som kan varje morgon för att laga hans gröt var lite irriterande...men det är väl för bådas bästa. Vi är fortfarande vänner och han ska skicka ett IKEA kort, alltid något.


Nu ska jag börja packa ihop mitt pick o pack för att inom snart framtid dra mig tillbaka till skogen, mamma, pappa, kattskrället och den köttätande hunden. Har en sprängande huvudvärk, snälla ipren, work your magic! Tur att jag har den här bloggen så jag hindrar mig själv från att skriva all den här skiten på facebook.., eller hur!?!?


Ge mig snuskigt varm klimat, snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0