Me n ma grandma

Jag o mormor. Det närmsta jag kommer ett förhållande för tillfället.
Stilig dam med 82 (är inte helt hundra) lååånga år fyllda.
Min gamla mormor bor själv i ett gigantiskt hus.
En halvtimme av min dag ger hennes liv så mycket mindre oro och så mycket mer glädje än man kan ana.
Dem senaste dagarna har det mest blivit fika stunder, i morgon får vi nog hitta på något.
Hon är så söt.

Gamla bilder, ser man på min fräsiga lila-glittriga mössa o gossigosiga runda kinder.

Tröjan jag har på mig hade jag på mig senast idag på jobbet, haha! Så skön och jag orkar bara inte vara obekvämt klädd när jag jobbar med småbarn.


En kul notis;
Skulle logga in på bloggen, på startsidan finns "bloggtoppen". I det högra hörnet av min synvinkel ser jag ordet Uddevalla. Whaaat?? tänkte jag. Jo det var närmare bestämt "Uddevalla största modeblogg". Rösten i mitt huvud började fnittra hysteriskt, vad fan är det här liksom..
Första tanken - huur svårt är det att vara Uddevallas knappa 50 000 invånares mode guru?!?
Självklart var jag tvungen att klicka mig in på bloggen.
Mitt konstaterande - helt klart självutnämnd titel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0