vissa vet, andra inte

-min favorit bland marabou är schweizer nöt

-jag kan leva hur stökigt om helst men köket är alltid i ordning, antagligen gillar jag att diska.

-jag är besatt av att göra rent öronen med tops, det är anledningen till att jag då och då får öron infektion.

-jag tänker alltid på engelska

-pratar ganska mycket med mig själv, ibland också då på engelska eftersom jag säger vad jag tänker.

-jag är en natt männsika, är jag inte spec trött eller har någon anledning till att gå o lägga mig i tid så kan jag nog sitta uppe hela natten long.

-jag är ett musikfreak, alltid musik på, gärna bra högt också. (just nu lyssnar jag på stevie wonder)

-jag har tävlings dansat  bugg hela min barndom, var rätt så bra faktiskt.

- jag får blåmärken jätte lätt.

-älskar att mysgosa, det borde finnas så man kan hyra en kram-kompis på eftermiddagar o söndagar.

-jag har 8 kusiner o fyra kusin barn, sysslingar o pysslingar ska vi inte tala om.

-jag har faktiskt varit i väl skick en gång i tiden ,fotbollsträning 4 ggr i veckan. tro det eller ej men jag saknar det :P

-jag nyser högt som f*n, ofta kommer det ett sånt där nys-skrik.


" If u donno, now u know nigga!"
-Notorious B.I.G

Bara för att jag är väldens bästa bloggare så slänger jag in en skön låt också, ni kan tacka mig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0