Året 2010


Jag startade året på Bali med min familj.

köpte mig en ny dator


Jag o Ida tattuerade oss!

massa underbara hamstad fester
och mer ska det bli :)


Ida skaffade sig en lägenhet
hon flyttade aldrig riktigt in innan hon sa upp den
men kul hade vi!

Jag o Julia festade en hel del
Mamma fyllde 50 och gottade sig på spa
Påskafton o dunderförkyld
Stefan höll så kart i festen
Fina gravida Frida flyttade tillbaka till Uddevalla.
Här har vi renoverings fika och blomsterbudet kom med blommor till Frida, gulligt!
Syrran började gymnasiet o hälsade på ofta
här med några polers från mediaklassen
Mera underbara nätter i Halmstad
Melli o Kins <3
I fell in love..with sushi
Jag fyllde 21!
Grillade i spöregn på ett berg i Grebbestad
Ida var hungrig så det fanns inget som hette ge upp.
Midsommar helg i Halmstad
Helt suverän!
Lille Lewis kom till världen <3
Jag o mamma var på Arvika festivalen
Mamma anordnade ett hejdundrans avskedskalas för mig med
familj o vänner
Resten av året spenderade jag här på Bali
och jag har haft det underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0