Min sista dag

Igar kvall kom vi tillbaka fran Lovina. Hade skitkul, tog killarna till vattenfallen jag sag forra aret, o herre det var maktigt. Inte alls som forra aret, det var som att narma sig en storm.
och killarna var sa roliga. det var inte riktigt vad dem hade tankt sig. dem forestallde sig ett litet fall med en liten lagun nedanfor som dem kunde simma runt i.
istallet fick dem se ett 100 meter hogt fall o galna indoneser som hoppade i det piskande vatenfallet. det gjorde liksom ont nar vattnet piskade i ansiktet o da var vi inte ens sa nara fallet.
iadg ar det min sista dag o det kanns jatte konstigt. extremt underlig kansla. men men jag ska i alla fall vidare till nagot roligt o inte hem, Ida nu kommer jaaaag!
ska hoppa i poolen i njuta av det fina vadret, sen blilr det packning!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0