Why be gentle, its a rental

Dem senaste två dagarna har jag varit på en enorm vintage marknad i Tabanan och på the secret market i Ubud.
tyvärr har jag ju ingen kamera längre så jag kan visa er..
Vi hyrde bil och körde upp till Tabanan till denna coola marknad. Dem hade aaaallt. Allt från märkeskläder till, till väskor, kepsar, skor allt.
Jag fick mig en flanellskjorta för 20 spänn, kunde handlat så mkt mer men vi var kanske på 10% av marknaden. Hungersnöd och regn stoppade oss från att fortsätta.

Igår tog vi en trip till Ubud. En mer annorlunda del av Bali, kul att se. Ubud är känd för sin konst och hade en skön hippie känsla. Spännande marknad som hade massa fint. Katie var där för att handla virkade bikinis som hon ska sälja, jag köpte mig en jag med. Även ett par harems byxor.

Såg Alexandra Rappaport på ett cafe när vi hade lunch i Ubud. Hur konstigt är inte det :)
Tvekade länge men hennes extrema svenska dialekt när hon pratade engelska samt hennes SVEA shorts var intygande. Haha av alla ställen så ser man svenska kändisar i en liten stad på en ö i Indonesien.

Kommentarer
Postat av: lisa

haha va coolt att du såg henne :P åååh det låter så häfitgt med ubud!! vi hann aldrig åka dit!! :( och så ska du till borneo asså. åååh jag är så avundsjuk på dig!!! Hoppas du fortfarande har det skitbra!!! masssa kramar!!

2011-01-08 @ 16:23:20
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0