dags att lära sig av sina misstag

Om du flyttar till Halmstad tänk på detta. Du som redan bor här vet säkerligen redan om detta.
Misstag 1.
Lita inte på vädret. Vad det än är för väder på morgonen när du går hem ifrån kommer det bli jätte varmt. Solen skiner i stort sett varje dag i denna stad. Inte för att jag klagar, jo det gör jag, för jag klär mig för varmt.
Misstag 2.
Även om det är molnigt (är det varmt i Halmstad, som jag sa ovan) ska man inte luras att strunta i solglasögon. Två anledningar, solen ligger allt där bakom molnen och tränger in i dina ögon. Vilket leder till ett herrans kisande som i sin tur leder till jobbig huvudvärk. Den andra anledningen är att förr eller senare kommer den där solen fram i all sin kraft, här i Halmstad.

Så, i morgon ska jag jobba naken o inte glömma sunnies!


Åh vad jag kände i magen att jag saknar min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0