Självplockning i trädgårn'

Tack Olle!
Ja, dem ska vara gula!

Har glömt att berätta om fil-terror attacken!
Cyklade förbi min bil här om dagen, och får se till min förfäran att några skitungar terroriserat fina DAD:en.
Blev sjukt sur asså, dels för att den var relativt nytvättad (tvättar bilen en gång om året) och dels för att den nyss hade blivit ren på nytt efter regnet som kom för några dagar sen från all jävla måsskit.
Ett filpaket har lagts intill bilen o körts över av något slags fordon o där med sprutades hela bilen med vit sörja.
Ja, det kan ju vara en olyckshändelse, men tror inte det då min bil är sååådääär bra parkerad. Men det tycker jag vi kan blunda för, för att kleta ner min bil är ju helt enkelt taskigt.
Skitungar!

Så, nu ska jag få tacos o spela spel med goa vänner.
Caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0