Vart jag mig i världen vänder

Känner igen det som tusan, det var i en ramsa som vi alltid sa på ..lyssna på den här - "kyrkans barntimme".
Har aldrig reagerat över namnet innan, då var ju typ 5 bast. Men det är alltså svar på hobbygruppen på landet.
Låter lite creepy, men lite gud-ramsor kan väl inte skada. Jag mår ju bra idag :P

Anyways...
Lyssnade på kära P3 i morse, var ett tag sendan nu. Har vart tvungen att ta en liten break, lätt hänt att man får för mycket av dem. Dem spelade denna låt, kan inte säga om den är bra eller dålig. Men jag fick tillbaka minnena från mina barndoms- gud-ramsor

..............
Alltså ramsan går inte som sången, dem går skilda vägar efter "vart jag mig i världen vänder".
har lyssnat lite nu, skön låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0