Californiafied

Det är aldr ig kul att vara tillbaka, man vill bara ha mer. Har tröstat mig med ett långt bad o vårdat mina ömma fötter. Dessutom har mina ben samt fötter svullnat upp till elefantstorlek. ser skit kul o äckligt ut.

ALLA MÅSTE ÅKA TILL CALIFORNIEN.

vi har gjort den perfekta rutten, man ska bara ha mer tid. två veckor är egentligen för lite. dem sista dagarna gick min kropp på energi jag inte visste fanns. ett fullspäckat schema med brakfester varje kväll. Har aldrig haft så kul :)

Ska berätta för er mer i morgon för då kommer jag antagligen bara ligga i sängen o slappa typ.

på min födelsedag,
som ni kanske ser på lutningen - i San Francisco.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0