den svenska sommaren har börjat

nu känns det, nu är den verkligen här. sommaren. det har regnat i flera dagar nu, vaknade till solsken i göteborg i morse men nu när jag kom till skogen började dropparna falla. så härligt med riktig svensk sommar. mera regn, snälla. jag vill inte få lite färg, ligga ute på en filt o chilla eller ha en mysig grillkväll. nej nej jag vill sitta här inne o ruttna.
ska rensa kläder idag; halmstad- slänga- vet inte

för er som inte är vän med min syster på facebook.
för er som inte är vän med mig på facebook.
för som helt enkelt missat den, nu finns den äntligen på youtube så jag kan länka den.


Min kusin Jonas gör sånt här i skolan och jag tror att detta var del av ett skolarbete. Hur som helst, sjukt bra gjort o syrran är rätt grym hon med. Det finns tom gamlingar (vuxna) här omkring som trott att det är på riktigt, jaja man kanske blir så puckad om stannar här för länge.
Gotta goooo..nooow. :P Neej då, lr jo. Högsäter är fint och mysigt, det har sina stunder. Jag ska inte säga för mkt, vem vet..bra för att jag säger detta nu kommer jag hamna här tillslut. Men nej tack, inte högsäter just nu.

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahaha fyfan va roligt.....!!!!!

2011-06-13 @ 01:27:09
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0