en första gång för allt

God Morgon Alla!
Sitter här o käkar en rostad macka o en kopp kaffe med smaken av tandkräm i munnen, smakar bra ändå.
Och nu ska jag tala om varför. Det sista jag gör innan jag lämnar hemmet på morgonen är att borsta tänderna,....
idag hade jag tid ÖVER!
Den tiden tillägnar jag mitt koffein behov då  jag varit vaken sen kl 3 i morse :S
Och till er så klart, mina kära läsare :)
Idag är det studenten, kul för alla er förväntansfulla :)
Min kusin Johan är årets kandidat från släkten , minst en varje år. Stor släkt!
Stort Grattis Johan!
Ses på kalaset senare
Ne nu blev det ju lite bråttom haha
Mot Fridaskolan 8-16.30

Kommentarer
Postat av: lisa

jag träffade din familj förut bland alla studenter, så trevligt! synd att du inte var med, det hade varit kul att se dig.. Hoppas du har haft det underbart i cali, och att du mår Bra.. Lycka till med flytten till Halmstad och ge kinsa en kram ifrån mig... ♥

2011-06-09 @ 21:27:43
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0