SYTYCD

So you think u can dance...I wish!!
Sitter o kollar på programmet, fan om man var grym på att dansa vad livet skulle vara kul då.
Inte att jag har ett tråkigt (jo dem senaste dagarna har typ vart katastrof tråkiga) liv, men coolt o vara riktigt grym på något. Och då skulle dans vara högst på min lista.'
Skills jag skulle vilja ha;
1. Dansa, allt balett modern, breakdance, hiphop, dancehall.. allt
2. Spela gitarr, kanske piano och sjunga. Musikalisk helt enkelt.
4. Tala flytande spanska (ska lära mig när jag flyttar till us)
5. Syyy..åh tänk att kunna sy sina egna kläder, o sy om gamla kläder. Den borde egentligen hamn högre upp.
6. Kunna måla
7 pro poker spelare
8 fotografiskt minne
9 kunna laga mat som en stjärnkock
10 köra bil som en rallyförare

Dem spelar in programmet i San Francisco.
Många klipp här ifrån...


Kommentarer
Postat av: lisa

sjunga och dansa kan du ju redan. skitbra också. det är en talang sofia. Allt det andra kan du lära dig! :)

2011-06-15 @ 14:36:17
URL: http://lisaell.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha va söt du e, skit bra är ju verkligen en överdrift. hade vart kul o va skit bra, liksom artist bra :) du kan ju sy o måla som en gud, kan man få beställa en ganska så stor tavla med en naken het kvinna på, som den jag har sett på bloggen. så jävla snygg asså

2011-06-15 @ 21:21:57
Postat av: lisa

hahahaa. .. du är ju verkligen skit duktig ju! Både du och anna har den där "takten" i er, det har till och med mamma sagt flera gånger :) hihihi.. Du får väl bara satsa liksom. de som är "artistbra" har ju jobbat hååårt i flera år! :) men om man vill vara bäst på allt så är det ju svårt att veta vad man ska satsa på ;) hehe... ja men visst kan du beställa en sån där tavla ;) hahaha, eller så bjuder du till med ett stort kalas när du fyller år eller sådär, och så slipper jag fundera på vad jag ska ge dig i present ;)

2011-06-15 @ 22:16:39
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0