U turned out to be the best thing I never had

Ligger o solar på verandan i väntan på att pappa ska komma hem.
Då ska vi åka till våra lantställen. Ironiskt va? Lantställen är väl fel ord, sommarstugor ute i skogen is more like it.
Det ironiska är att vi redan bor på landet, i skogen. Tro det eller ej det ligger det mer öde, faktiskt helt öde.
Nössemark heter stället, ligger i norra Dalsland på gränsen till Norge. Så det är mycket norskar där uppe, fast det är det ju i hela Sverige för den delen.
För att inte prata som en dum blondin så är det stugor som "kommit på köpet" när dem köpt mark/skog. Sånt har päronen mycket av. Med åren har dem renoverat husen och hyr ut till norskar, tyskar o jägare.
Så vi ska väl klippa gräset, kolla så allt ser ok ut o sånt.
Pappa är förstås väldigt excited över detta. Dels för att jag ska vara med han o "greja" och för att jag ska me dit upp, är aldrig där längre. Fixa, greja o dona är hans liv liksom. Men jag gjorde klart för honom igår kväll att det blir ingen traktor för min del hur mycket han än tjatar, för det gör han alltid.
A ni som känner honom vet vad jag menar,..
åh guuud va kul det ska bli :) yeeahaa!!! (läs det med gnutta ironi)
ny bra låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0