what are words

jag är inget för "stackars mig", gråta i tv a la extrem home makeover. alla ska ha en sån dyster historia o tragiska händelser som man måste berätta för att vinna röster. tycker bara det blir för mycket. men heey, till och med jag lyssnar upp för det här..
Jag har inte följt American Idol över huvudtaget.
Men denna Chris Medina dyker upp överallt, jag var tvungen att kolla upp han på youtube.
Detta är vad jag hittade, och har även hört en intervju med honom nu.
Denna man har varit tillsammans med tjejen han sjunger om i flera år.
Han friar till henne, som man kan se i videon, det är hur gulligt som helst.
Två månader innan bröllopet blir hon iblandad i en bilolycka, hamnar in koma.
Han vägrar ge upp hoppet, vet inom sig att hon kommer vakna igen och låter henne hållas vid liv.
Två månader senare vaknar hon upp till i det tillstånd ni ser i videon.
Starkare man och kärlek får man leta efter.
Så vackert, och samtidigt så fruktansvärt sorgligt.

Till och med stenhårda Sofia blir tårögd, tänk er själva om det var ni,..

Kommentarer
Postat av: lisa

Buuuhuuuuuuuu uuhuhuuuu vad sorgligt :'(

2011-06-15 @ 22:21:10
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0