en macka

sitter här o har precis ätit frukost. idag blev det fil m musli, en macka samt en kopp forest fruit.
varje morgon äter jag a-fil med en speciell fruktmusli, jag undrar när jag ska ska tröttna på det. varje morgon liksom.
på mackan hade jag makrill i tomatsås. ja just de, ni hörde rätt. det gillar jag.
makrill i tomatsås är en såndär sak som vissa inta bara kan äta.
samma med ex. kaviar, sill o marsipan.

när jag jobbade på posten åt vi alltid frukost där. då fick jag veta att mankan ha ost o kaviar ihop som pålägg. blää tänkte jag men var ju tvungen att prova. har man inte smakat så vet man inte. men jo då, det var helt ok. men har faktiskt inte ätit det mer än där några gånger.


50 dagar kvar till Cali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0