lite utav en skit dag.

kommer vi till Cali, det är frågan.
Idas mail har blivit hackad så vi kommer inte åt biljetter o bokningar, så jaghar suttit i i telefon hela dagen.
Har fått en hotell bokning iaf men inga flygbiljetter. hoppas jag får lite svar på mailen imorgon..

dessutom har min mail antagligen också blivit hackad, för mina mail försvinner,,fler o fler.
internet är underbart men fan när det krånglar asså!

vid sex gick jag o la mig med feber o en helt otroligt jobbig hosta. så ingen utgång i morgon, det blir släkt kalas istället, känns skönt.
på lördag är det 20 års kalas i högsäter, en såndär tillställning när hela byn är på plats.

malaysia

som avslutning på en skit dag ligger jag i soffan o ser på skit musik i form av eurovision blaablaa grej

- det kan ju bara bli bättre just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0