Nostalgia

Jag har en såndär låda med massa gammalt i, en låda med lite nostalgi.


Sofia 15 år.
Bilden som skickades till våra franska brevvänner.
skriv 3 intressen - dansa, musik, fotboll


När jag gick i femte klass var det jätte inne sticker album.
fuck bokmärken, välkommen till framtiden typ.
hysteri bland alla tjejer i en månad typ..sen var det över.


1993, 4 år gamla.
Jag o Lisa klär ut oss. Jag är cowboy-tjej o lisa ser ur att vara en rik lady.


haha kommer ni ihåg!!
ett spel till vårt första gameboy, det var grått, tjockt och lika stort som en mini pc idag typ.
tetris in my heart 4 ever!

Bilderna är lite kassa men orkade inte resa mig ur sängen för att ta mig till scannern.

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahha åhhh va längeseeen! !!! hahhaha fan va kul !! å tetris också.. världens bästa spel. jag kommer ihåg att jag spelade det så mycket på Tv-spel så att sen när jag gick ut i verkligheten så såg jag saker som passade in i varandra överallt. stolar å bord å träd å hus å sånt. creapy....

2011-05-09 @ 19:37:30
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0