"va fan har jag för jävla liv"

sitter här o berättar för kinsa hur många som har vart inne o kollat efter uppdatering på bloggen idag och hon säger med klagande röst - men uppdatera mer då..du måste vara mån om dina läsare..
jag suckar o säger att jag har väl ett liv också
- "va fan har du för jävla liv!"   haha älskar den tjejen!
För övrigt så har jag haft en helt superduper bra helg. Gick bra på min första arbetsdag på Gina, jag fick mvg av Kinsa :) jag är nöjd med det..o kul var det.
På kvällen blev det utgång, en mycket lyckad en. Jag var lagom full vilket betyder att jag inte var odräglig mot killar och kunde gå i mina klackar utan att klaga istället för att gnällandes kravla mig hem. Det brukar nämligen vara mina två kännetecken på sena lördagkvällar. Känns bra att jag vuxit upp :P
Just nu ligger jag i sängen snorandes på stackars Kinsa, min näsa rinner som Niagara fallen.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0