detta har hänt sen sist

Jag har inte börjat läsa i boken jag köpte..öppnade fan-skapet o insåg till min förtvivlan att texten var så liten att jag var tvungen att kisa,..har en känsla över hur det kommer gå med den där boken.

Jag bakade en kaka o hälsade på min fina Frida i onsdags. Kakan blev lyckad och hon blev glad för både ansträngning och present, succe! Frida fyller på fredag (..i morgon asså..shiiit nu äre helg, yes!) men hon jobbar då..Lewis är fortfarande det finaste som finns.. ( Vill inte uppröra några av mina kära läsare så måste ju tillägga att Idde & Frans självklart är mina finaste )

För övrigt sitter jag här i min hippie-outfit för morgonkvällen, hoppas ingen ringer på dörren för då blir det kanske aningen pinigt..men hur stor e chansen att någon plingar på dörren här i buschen...kommer det någon så knackar dom inte ens, man går bara in..för man känner dem, troligen så pass väl att det är någon i mon baota-stora underbara släkt. Det enda positiva med den här lilla --ursäkta min franska-- sktihålan, min fina stora familj <3


På tal om familj, goa underbara farbror Bengt har väldigt ont efter ett fall, och vi alla tänker på dig hela tiden.
Hoppas du snart är på benen igen.
La familia skänker dig all kärlek vi kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0