video games

Nu när jag precis börjat vänja mig vid att se ut som en hemlös i käften så är det dags att gå till tandläkaren.
Har tid på onsdag och för första gången är jag lite rädd och nervös.
Har aldrig behövt göra några större ingrepp förutom att laga mina olika sönderslagna tänder med lite plast då o då, men denna gången är jag rädd att jag ska få dra ut en tand, för det nämnde min tandläkare sist, läskigt!
Lär ju göra skit ont!
Annars så ska jag äntligen byta ut min fula plasttand som sitter längst fram mest synlig utav alla.
Den ska nu bli porslin, hoppas det håller sig lite snyggare.

Den tanden blev för övrigt förlorad vid 8 års ålder på Högsäters skolas skolgård, en kall och isig vinterdag på rutcshkanan (?) lekandes med Henke.
Vi sprang nerifrån, uppför rutchkanan och jag kör en face-down rätt ner i plåten.
Back in the days jobbade as gamla gubben som jag nu inte kommer ihåg vad han heter.
Han sa åt mig att hitta min halva tand igen, så skulle tandläkaren sätta på den igen.
Vi letade o hittade tanden tillslut, bara det att gamla lärare gubben (nästan levande död typ) tog den ifrån mig för
"du tappar den säkert, så det är bäst att jag håller den tills vi kommit in"
Väl framme vid ytterdörren tappar gamla gubben tandjäveln under gallret som ligger framför dörren.
Thaaanks Duuude!

Ikväll ska jag ta mig ett forbad efter sisådär 784 saker jag måste göra först.
Då ska jag lyssna på sköna låtar som den här!


Kommentarer
Postat av: lisa igen.

ehhhh ååhhhh jag älskar den låten. men aldrig vetat vad den hetat. tack! ådu de gör itne alls ont att dra ut tänder. det är mera en sköön pirrig känsla . intressant.

2011-11-02 @ 00:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0