närmare döden än någonsin

Idag påväg hem på äskade väg 172, var jag närmare döden är jag någonsin tidigare varit.
(har vart det några gånger)
Jag möter en karavan av bilar med en baota långtradare i ledning.
Bakom denna baota långtradare slänger sig en jävla volvo raggare ut för att köra om en hundradels sekund från mitt möte med långtradaren.
det vill säga att jag var 24 m släp från totalkrock i mycket hög hastighet.
jag slängde mig på bromsen, skrek och sladdade.
Idioten slängde sig tillbaka bakom lastbilen och vi båda överlevde,
gråtandes av chock och lycka över att jag fortfarande levde körde jag åter hemåt.

Längesedan jag var så rädd..
säger godnatt med en gammal goding -

Kommentarer
Postat av: lisa

åh! jag är Glad att du lever <3

2011-10-19 @ 21:01:41
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0