En lördag i Dalsland

Minns inte sist när det hände, förutom förra veckan då. Men framåt kvällen så går den lördan också under kategorin "minns inte" :)

Vad gör man?
Man kan gå på fotboll i em, men jag vägrar gå dit själv.
Man kan gå ut med hunden på promenad, men jag och han går inte så bra ihop.
Man kan gå på puben ikväll som min bror så snällt upplyste mig innan han drog iväg, men då slog det mig varför jag inte spenderar så många lördagar här. Eller några andra dagar i veckan för delen heller.
Men det är väl bara att vänja sig o bita i det sura äpplet.
För här är jag, o här kommer jag befinna mig i några månader.

Slog mig igår att det bara är 3 månader kvar till December :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0