Fiskelycka i sensommaren


Här är lite bilder från i somras när vi testade fiskelyckan i Halmstad.
Snodde bilderna från Jessica, den underbara skönheten på sista bilden.
Jag fick inte napp (Kinsa blev den lycklige) men ett nytt oförglömligt smeknamn,
Uddevalla-döbeln.
Det var jag då jag spelade cool o bröt nacken av Kinsas aborre.
Jag vet jag att det är typ så man gör, så jag spelade på, improviserade och det hela slutade med en dödad, rensad o grillad-över-öppen-eld aborre. Vi var alla grymt nöjda, spec jag som mest hade tur att det blev så bra som det blev när jag gissat mig fram ända till färdig grillad aborre.


På sista bilen ser ni inte bara vackra Jessi utan också lite pinnar som inte ser så mycket ur för världen.
Men jag och Jessi, i brist på fiskespön, var envisa och lyckades tända eld på blöt ved.
Poäng på det med, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0