helt knäckt

håller på att landa o ladda om efter en fullspäckad helg..
utgång i uddevalla - stället är ju helt jävla värdelöst
träffade Amanda dock -  väldigt kuligt!
sprang på kära gamla vännen Jim - killen e ju så jävla rolig :)
trollhättan igår kväll - iaf lite bättre än ua
träffade massa skönt folk o dansade ..o dansade..o dansade
MEN
en bra helg sätter sina spår.


ett bankkort mindre


bananhalkade i brorsans trappa i fredags.
här ser ni mitt lår, har även en svullen handled och en likadan blå svulst på ryggen.
här med utser jag mig till en av världens klumpigaste människor.
får ju inte glömma berätta att jag lyckades skämma ut mig totalt i uddevalla.
klockan är två, alla står utanför eftersom det stänger.
jag o gänget börjar gå mot nattamaten då jag snubblar pladask, face down rätt i asfalten
o får dessutom skrubbsår på händerna a la 5 åring.
jag låg där någon sekund för att inse hur mycket jag precis gjort bort mig. sen ställer jag mig upp fort som fan , vänder mig inte om utan går bara..hela huvudet skrek gå gå gå :)
its official,
jag är världens klumpigaste.

Kommentarer
Postat av: Albin A

Låter som om det gick riktigt bra hörru du =D

2011-09-25 @ 16:56:29
Postat av: lisa

hahha sofiiiiiiaaaaaaaaaa

2011-09-25 @ 18:10:51
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0