min goa tjej

Har haft en hel dag med min goa Idde.
Spelat spel, målat målarbok o naglar, lagat mat, ätit mat, lekt frisör, promenerat ner till stan, lekt i "den stora lekparken", fikat på Lejas, träffat Anna, köpt ett fint rosa ros didadem till Idde och en plattång till mig.
Har haft en helt underbar dag men världens goaste tjej.


Ja, Idde är 4 år gammal, kan hela alfabetet o kan i stort sett skriva med lite hjälp. Helt sjukt bra!
Hon frågade om hon fick skriva min inköpslista, så himla gulligt.

Notis från dagens besök i lekparken;
jag kan inte längre åka till liseberg antar jag, för efter att jag o Idde låg på en såndär stor rund gunga o gungade en liten stund, var jag spy färdig.


Skön låt
go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0