äntligen äääntligen final

Äntligen är det final på hockeyn, så vi andra icke-intresserade kan slippa denna hysteri. Men jag är även medveten om att hockey vm stundar inom kort..jaa,ja bra vi en lite paus i alla fall. Hockeyn står på här i lägenheten o jag må säga att det är en spännande match.

Min kille läser Harry P. Han är några år efter alla andra, men samtidigt före mig. Han hittade min enda upplaga som är den 1:a i denna never ending story om denna magiska grabb...o nu är han fast. Snabbt läser han också. Är redan en bra bit in i 2:an o han började följetång bara för mindre än en vecka sedan.

Själv så har jag börjat med min långa resa in i det spanska språket. Har lånat mig en Rosetta Stone Espanol, rätt så kul faktiskt. Men Denise får väl göra grov jobbet så jag kan ta mig fram i syd amerika.
I morgon fredag, yippie!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0