alla barnen, förutom jag

Jag sitter här o tittar på jobbsiter i hopp om att finna något.
Jag vet ju att man inte får jobb via annonser utan via kontakter, men då har jag ju iaf kollat...
Fick se en artikel på någon tidnings hemsida om "Så klarar du första veckan på jobbet" efter semestern.
Kändes lite som en käftsmäll då jag bittert ägnar hela min fm åt att titta bland annonser som " Är du en framgångsrik säljare?! ( här kan du jobba stenhårt utan att få någon lön...typ)" "Vill du starta egen fisk- och skaldjurs butik?" eller.. "är du en driven truckförare?"

Klaga inte på att semestern är slut o ni måste börja jobba igen,
var glada att ni har ett jobb...för detta suger!

nu ska jag äta lunch, o sen får jag väl börja samla pantburkar eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0