spice up your life

Fick höra om en Spice Girls reunion inför OS avslutningen. Missade själva grejen på tv, men hade nog inte kollat ändå på nåt som håller på i över 2 h... i alla fall så kollade jag in det på SVT play igår.
För er som är för gamla, eller för ni som är för unga för att förstå hur stora Spice Girls verkligen var så kan jag berätta att när man såg dom komma upp på scenen, klev ur sina små bilar till publikens otroliga jubel så rös jag i hela kroppen. Är rätt så säker på att jag inte var den enda!
 
 
Kolla på SVT play här! ca 39 min in i klippet.
 
Ska väl också tilläggas att framträdandet inte var speciellt bra, men det spelar ingen roll. Ni alla med spice girls tischor längst ner i lådan på flickrummet, ni som tapetserade väggarna med OKEJ's Spice Grils posters och stod o mimade framför spegeln och övade danssteg i timmar, ni förstår. Att se dem uppträda igen efter alla dessa år är stort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0