will.i.am

När jag var i Borneo och Malaysia lyssnade jag intensivt på Black Eyed Peas senaste album. Kanske mest för att det var den enda musiken som inte ännu var helt söndertjatad på min ipod, men låtarna har blivit ett soundtrack för den perioden i mitt liv, och varje gång jag hör någon låt så känner man så där som man kände då ni vet...
så som vissa låtar tar fram en viss känsla i kroppen för att hjärnan parar ihop känslan med ljudet. Numer är de låtarna några utav min o Idas rese- samt party anthems!
 
Nu har will.i.am släppt en ny låt, som låter i stort sett likadant som BEP albumet, troligtvis han som producerat hela denna soppan! Så nu när hans nya singel går på radion så får jag mitt och Idas rese/party-anthem-feeling i hela kroppen :)
 
 
 
Videon är ju för övrigt helt super kass, meningslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0