oooooh myyy gaaaaaaaaad

Ser att det är många som har vart inne här för att se om jag har skrivit något om min livs största chock som inträffade idag strax efter lunch. Jag är på jobbet, springer runt o grejar när helt plötsligt Martin står i dörren. Alla mina kollegor hade hört o sett han när han frågade efter mig men jag ilade runt i min egna värld.
Så jag skrek, o puttade, skrek lite till o hoppade på han! Sprang där ifrån, sprang tillbaka, sa massa konstiga ej ihopasatt-bara ord, o kramades lite till..heltokigt!
Tror jag skakade i en halvtimma efter det o pulsen har inte gått tillbaka till normal ännu...
Så nu vet ni, jag har världens bästa pojkvän!..Men det visste ni ju redan!

Kommentarer
Postat av: Jesssica

ÅHHHHH vad underbart!

Blir så glad för din skull. Kan väl tänka mig att saknaden blev stor stor stor!

Hoppas vi ses snart. kram jesssica

2012-02-20 @ 08:02:32
URL: http://www.jeszsica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0